poniedziałek, 13 listopada 2017

Błyskawiczne maseczki



Nakładanie maseczek na twarz to dla mnie cotygodniowy rytuał. Nie zawsze mam czas, ochotę, siłę, żeby po całym dniu, poświęcić czas tylko i wyłącznie sobie. Ale muszę przyznać, że to uczucie odświeżonej, oczyszczonej i nawilżonej buzi zdecydowanie wygrywa. Moją miłością są maseczki z Babuszki Agafii do włosów, ale o tym może przy okazji innego posta. Dajcie znać, czy chcielibyście, żebym  podzieliła się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat maseczek do włosów z tej rosyjskiej firmy.



Nakładając maseczkę na oczyszczoną skórę twarzy, zawsze staram się robić to bardzo dokładnie i delikatnie, omijając okolice oczu i ust, ponieważ te strefy są bardzo delikatne. Po upływie kwadransu zmywam produkt letnią wodą - używam do tego specjalnej gąbeczki do twarzy.

Lubię kupować gotowe maski, ale kiedy mam troszkę więcej wolnego czasu, przygotowuję sama 'upiększające papki'. Mam 3 ulubione przepisy, które regularnie przygotowuję. Mam nadzieję, że i Wy je wypróbujecie i dacie mi znać, jak u Was się sprawdziły.



Rozświetlająca


Potrzebujesz:

  • średniej wielkości jabłko
  • 1/2 łyżeczki miodu
Wykonanie:

Jabłko obierz i zetrzyj na tarce. Odciśnij nadmiar soku. Do papki dodaj miód. Nałóż ją na twarz i dekolt na 15 minut.

Nawilżająca


Potrzebujesz:

  • 2 łyżki płatków owsianych
  • 1/2 szklanki wrzątku
  • łyżka żelu aloesowego
Wykonanie:

Płatki owsiane zalej wrzątkiem. Gdy rozmiękną dodaj łyżkę żelu aloesowego. 

Rozjaśniająca


Potrzebujesz:
  • 2 łyżki rozmrożonych truskawek
  • łyżeczka miodu
  • kilka kropel soku z cytryny
  • 2 łyżki otrębów owsianych
Wykonanie:

Truskawki rozdrobnij, dodaj do nich miód i sok z cytryny. Jeżeli masa jest rzadka, opcjonalnie możesz dodać otręby. Pamiętaj, żeby odczekać kilka minut, aż wsiąkną nadmiar wilgoci. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Tajemnice nieśmiałości , Blogger